Support

På Cloudsec strävar vi alltid efter att erbjuda service och support i världsklass. Vi ser till att all teknik är uppkopplad och övervakad dygnet runt för att säkerställa full drift och pålitlighet. Genom vår realtidsövervakning kan både du som kund och vårt supportteam omedelbart upptäcka och åtgärda eventuella fel remote, vilket drastiskt sänker dina kostnader för service och support över tid. På så sätt kan vi tillsammans garantera en smidig och problemfri drift av säkerheten i din verksamhet.

Sammanfattning av vårt service och supportupplägg

Som kund hos oss ska du alltid känna dig trygg under avtalstiden. Med tillgång till Cloudsec Support Portal 24/7/365 är vi alltid tillgängliga när du behöver hjälp eller support. Uppgraderingar av plattform och kameror, Return Merchandise Authorization (RMA) och Life Cycle Management (LCM) hanteras av Cloudsec under hela avtalsperioden.

Cloudsecs supportavdelning tar hand om alla inkommande service- och supportförfrågningar. Ärenden granskas och behandlas av 1st line support, och vid behov eskaleras de vidare till 2nd och 3rd line support. Tillsammans med våra teknologipartners finns Cloudsec tillgängligt för dig som kund för att garantera bästa möjliga leverans, funktionalitet och bidra till fortsatt utveckling. För att rapportera fel använder du vår serviceportal, eller så kan du kontakta oss via e-post eller telefon.